| Wysłana - 14 sierpnia 2012 o 7:25 |
zapewne nie cyganisz |
| Wysłana - 5 lutego 2013 o 15:45 |
witam wszystkich.jako były urzytkownik jawy ts350 hciał bym przekazać conieco fanom tego sprzentu.ja w moim silniku dokonałem przerubki dzienki kturej uzyskałem nieco wiencej mocy,m. in.wykonanie wypełmiaczy na wale co poprawiło sprenrzanie mieszanki w skrzyni korbowej a tarze polerka wszyskich kanałów dolotowych za gazinikem oraz usuniencie nadlewów w kanalach dolotowych do cylindrów oraz wykonanie czegoś wrodzaju air boxa.znacznie polepszyła sie elastyka silnika a Mz nie miała jusz tak łatwo na starcie znacznie polepszyło sie przyspieszenie.minus to zapłon ktury trzeba czensto kontrolowć i dokonywać precyzyjnej regulacji.morzna zainestowć w zapłon elektroniczny ktyry znacznie poprawia kulture pracy silnika i jest bezobsługowy.wbrew opiniom jesili posiwiencimy troche czasu i odpowiedniej wiedzy motor durzo nie pali ja swojom robiłem ok.10 000 km rocznie i wychodziło ok 4-5litrów.pozdrawiam wszystkich i zgóry przepraszam za błendy ortograficzne |
| Wysłana - 5 lutego 2013 o 15:56 |
na trasie optymalnie to tak 90-100 morzna wiencej ale pojawiajom sie nie przyjemne wibracje |
| Wysłana - 5 lutego 2013 o 16:01 |
najwensej to wycisłem jakies 145. po tych przerubkach silnik nie mialproblemu z osiongnieńciem prawie max obrotow na 4 biegu a za motorkiem unosiła sie toksyczna hmura ktura dezorientowala i utrudniala jazde innym uczestnikom ruchu.do benzyny lałem mobil 2t drogi ale znacznie wydurza rzywotność silnika |
| Śpioch | |
| Wysłana - 5 lutego 2013 o 17:18 |
gratuluje poprawnej polszczyzny i stylu , rewelacja się to czyta o podstawowych błędach ortograficznych nawet nie wspomnę ....
Zmieniono: 5 lut 2013, 17:19 |
| Wysłana - 5 lutego 2013 o 17:39 |
Prowokuje pisownią,aalllllllleeeeeeee ma cóś do przekazania :-) |
| Wysłana - 5 lutego 2013 o 22:19 |
to znowu ja tomek.spodziewałem się krytyki za pisownię.Co mogę poradzici...tak jusz mam,i hoć szczerze starałem się posionść tajniki poprawnej polskiej pisowni to nie potrafię...jeden jest wytrawnym filologiem polszczyzny a inni bardziej majom smykałke do technicznych spraw.jak znajdę to umieszcze filmiki mojej jawy,na dowud osionganych rezultaów ,przyspieszenie i V-max,być morze moja wiedza i doświadczenie w dwusuwowej technologi komuś się przyda.niestety zakończyklem przygode w tej swerze na dzień dzisiejrzy jak jusz sie ma potomka to nie ma czasu na to.dla zainteresownych mam jeszcze honde cb250 ktura wymaga trohe pracy i hentnie wymienie jom na jakiegoś starego dwusuwa typu mz jawa itp.jakoś nie mam pociongu do czterosuwa acz kolwiek moto godne uwagi malutko pali i przyśpieszenie bajka jak to japoniec |
| Wysłana - 5 lutego 2013 o 22:43 |
widzę rze czensto na tym forum poloniści prześadujom i krytykójom z pisownię ale dla zainteresowanych tematem błędy chyba nie stanowią problemu.co do hamólcy to można kiedyś było kupić orginalną tarczówkę na przód do jawy nie wiem jak teraz jest ,ale jest pewien problem który ja bynajmniej miałem,przy wytrancańu pręndkości z powyżej 100 moto ma skłąności do(jak to się pisze?)shimy?żadnych luzów na przednim kole główka ramy wpożo a potrafiło się to robić,szczególnie niebezpieczne na mokrej nawierzchni raz szlifa zrobiłem. |
| Wysłana - 5 lutego 2013 o 23:33 |
Tomek, co do Twojej "smykałki do technicznych spraw", to może i ją masz, ale dotrą do niej tylko ci, którzy wczytają się w te literki - czyli pewnie niewielu, bo komu by się chciało męczyć wzrok.
Więc proponuję zainteresować się narzędziami do sprawdzania pisowni, jeśli faktycznie nie panujesz nad "błędami" (chociaż ja w to akurat nie wierzę).
|
| Wysłana - 6 lutego 2013 o 8:14 |
no postaram się coś z tym zrobić przy następnych długich wypowiedziach ,na ile to jest możliwe z mojej strony... |
| Śpioch | |
| Wysłana - 6 lutego 2013 o 12:36 |
Tu nie chodzi o filozofowanie ale o żenujący styl , błędy i pisownie . Czyta się to jak wymiociny. |
| Wysłana - 6 lutego 2013 o 14:43 |
widzę że mamy doczyńenia z jakimś czarnoksiężnikiem który czyta z wymiocin,więc też gratuluje umiejętności .Jeśli tak cię denerwuje styl i pisownia to poprostu nie czytaj tego,i nie bęndzesz musiał się denerwować ,przypominam że jest to forum o tematyce motocyklowej a nie polonistycznej więc obywatel pomylił strony.Ale dla spokoju aby nie prowokować do jakiś agresywnych niepotrzebnych wypowiedzi usuwam się z tego forum. |
| Śpioch | |
| Wysłana - 6 lutego 2013 o 15:31 |
Człowieku nie jestem agresywny ale jak masz coś napisać to postaraj się nie robić z siebie analfabety . To że to jest forum motocyklowe to nie oznacza że są tu sami debile i nieuki .
Zmieniono: 6 lut 2013, 15:32 |
| Wysłana - 6 lutego 2013 o 15:56 |
będę się starał |
| Wysłana - 6 lutego 2013 o 19:32 |
iiiiiiiiii tak trzymaj :-) |
| Wysłana - 6 lutego 2013 o 20:42 |
pfff, twoje wypociny nie wniosły nic nowego! widziałeś jawę 350 TS z membranami na dolocie, przefazowanymi cylindrami i wydechami rezonansowymi? jak chciałeś błysnąć to sorry, ale nie wyszło, są tu lepsi magicy niż ty ;)
Zmieniono: 6 lut 2013, 20:43 |
| Wysłana - 6 lutego 2013 o 21:10 |
nie widzałem takiej jawy ,jak są jakieś filmiki na necie to podaj namiary chętnie obejrzę.Nie
uważam się za żadnego magika poprostu opisałem najprostszy i najtańszy sposób poprawienia nieco osiągów jawki.Nie każdego stać na takie bajerki a to każdy morze zrobić we własnym garażu.Ciekaw jestem ile taka jawa wytrzyma jeśli jest na orginalnym wale? |
| Wysłana - 6 lutego 2013 o 21:22 |
z tego co piszesz to tej jawie brakuje tylko jeszcze zaworu na wydechu.Ale jak są zastosowane jakieś bajeranckie wydechy to takie zawory być morze wiele by nie wniosły .Taka jawa i jej konstruktor napewno zasługują na podziw bo zgranie tego wszystkiego napewno nie było łatwe i wymagało sporo czasu a przedewszystkim fachowej wiedzy. |
| Wysłana - 7 lutego 2013 o 9:37 |
co do tuningu jawy, to chyba nic nie przebije tego:
|
| Wysłana - 7 lutego 2013 o 19:19 |
https://picasaweb.google.com/117456527867953902981…
teraz jest już skończony, zapieprza w granicach 80km/h i kosztowało mnie to UWAGA!! AŻ 130zł!! w jawie koszt się zdwukrotnia i tyle, czy 230zł to dużo? dla mnie owszem, ale dla kogoś, kogo stać na paliwo do tej kutfy, to pryszcz ;]
Sławo, przykro mi Cię martwić, ale patent stary jak świat, http://www.youtube.com/watch?v=-xlTCk5Wx9o
przy czym ta jawa to wciąż popierdółka, najbardziej mi się podoba ten żałosny wydech :) ogólnie, szkoda słów, nie wiem czyj to projekt, ale ktoś się nie postarał :)
jest to tzw silnik piętrowy, patent bardzo popularny w wolnoobrotowych silnikach okrętowych ;)
jest to 2 najbardziej wydajny silnik po silniku Vancla, ale ma fch.j minusów
PS. przywróć mi moje PW, jeżeli jest taka możliwość
update: więcej o silnikach piętrowych w tym wątku:
http://omko.pl/forum/watek/1035/silniki-pietrowe
Zmieniono: 15 lut 2013, 16:59 przez: Sławo |