| Wysłana - 27 grudnia 2009 o 13:25 |
ile naprawde wyciagaja Jawy ts 350? zwracam sie tu do uzytkownikow i do tych co mieli stycznosc z tymi motocyklami. niekturzy twierdza ze jak dobra to i 150 pojedzie, a wedlug danych producenta to 125 km/h... |
| Wysłana - 28 grudnia 2009 o 18:15 |
Ja swoją Jawą nigdy nie jeździłem szybciej niż 100km/h, no ale była strasznie krzywa, co mi nie dodawało odwagi ;]
Myślę, że po jakichś przeróbkach można osiągnąć trochę więcej niż fabryczne 125, ale cudów bym się nie spodziewał.
Najlepiej jakby się wypowiedział ktoś, kto bił Jawą rekordy prędkości :D
Tak na marginesie to przyjmując parametry podawane przez producenta za jakiś wyznacznik i uwzględniając kwadratową zależność vmax od mocy można obliczyć (mocno teoretycznie), jaką prędkość osiągniemy z danej mocy. Wychodzi mniej więcej coś takiego:
125 km/h 27 KM
140 km/h 34 KM
150 km/h 39 KM
170 km/h 50 KM
190 km/h 62 KM
220 km/h 84 KM
Co by się nawet z grubsza zgadzało z parametrami podawanymi przez różnych producentów motocykli. |
| Wysłana - 29 grudnia 2009 o 0:32 |
Analityczny umysł, Sławo... Ale chyba coś w tym jest. |
| Wysłana - 29 grudnia 2009 o 1:08 |
jawa mojego wujka jechala stoczterdziesci
Zmieniono: 29. gru 2009, 2:03 przez: Gejkon |
| Wysłana - 2 stycznia 2010 o 14:26 |
to był motor moja o ile pamietam na 3 biegu 115 120 pokazywala bo 4 przeskakiwal czego przyczyna byl wodzik skrzywiony ale czy to nie zalezy aby czasem tez od przelozenia? |
| Wysłana - 2 stycznia 2010 o 21:44 |
ja moja tez rozpedzilem na 3 biegu do 120 wedlug licznika i to byly juz maxymalne obroty prawdopodobnie ale na 4 biegu nigdy nie udalo mi sie jej wkrecic na takie obroty jak wtedy na 3 biegu. no to tez zalezy od przełorzenia, ale ja tu pytałem o seryjna jawe na takich przelozeniach jak byly produkowane |
| Wysłana - 3 stycznia 2010 o 2:21 |
jeden jedyny raz udało mi sie jawą wycisnąć 140kmh, ale po chwili korbowód wyszedł bokiem, więc chyba nie jest przystosowana do obrotów dających taką prędkość na 4 biegu. |
| Wysłana - 6 stycznia 2010 o 10:04 |
Ja swoją pierwszą TSkąjechałem wedłóg lcznika prawie 150,ale to była prawie nówka(wszyscy ETZtowcy dostawali w d...,pózniejsze egzęplaże goniły ok.130 |
| Wysłana - 6 stycznia 2010 o 10:41 |
ts bije na glowe etz :)) |
| Wysłana - 13 września 2010 o 22:36 |
ja w mojej jawie mam zepsuty licznik ale tata jecheał autem 140 a ja przeszedłem koło niego jak buża v-max to około 160 |
| Wysłana - 13 września 2010 o 22:49 |
ja mialem etz to lecialem 140 i licznika zabraklo, pytanie jedno sie rodzi- jaka byla predkosc rzeczywista a ile odchyl predkosciomierza? |
| Wysłana - 13 września 2010 o 23:24 |
Ja na swojej 120 i miałem dosyć. Dostawała jakiś dziwnych wibracjii |
| Wysłana - 13 września 2010 o 23:33 |
Jawa w dobrym stanie poleci 140 i na tym koniec. Na trasie najbardziej optymalna prędkość to 80-90km\h. Od 110 w górę wibracje są bardzo dokuczliwe- tu wychodzi brak nadbiegu. |
| Wysłana - 14 września 2010 o 19:18 |
Sławo napisał(a):
125 km/h 27 KM
140 km/h 34 KM
150 km/h 39 KM
170 km/h 50 KM
190 km/h 62 KM
220 km/h 84 KM
Co by się nawet z grubsza zgadzało z parametrami podawanymi przez różnych producentów motocykli.
Jako zapalony fan i objazdywacz Jaw i CZ oraz Full Member z forum http://www.jawacz.pl/ mówię wam tak : Le fabrika piszeee v-max dla Jawa 350 TS ( 125 - 130 km/h ) i zaprawdę powiadam wam , tak jest. Na liczniki w Jawach i Cezetach się nie patrzy jak i również na w MZ ,a za zerka się na obrotomierz bo to on prawdę Ci powie.
Jawa 350 TS czyli Typ 638 przy prędkości obrotowej silnika 4000 jedzie 100 km/h czyli 25km/h na każde 1000 rpm a więc przy prędkości obrotowej mocy maksymalnej ( 5500 ) bedzie to ok 130 km/h
dla chętnych konto Jawa/CZ na NK : http://nk.pl/profile/35781923
I na Facebooku : http://www.facebook.com/group.php?gid=146741378699…
|
| Wysłana - 14 września 2010 o 23:49 |
No i z tobą się zgodzę jako zapalony fan Jawy. Ostatnio jak jechałem kawałek do oporu to 130 i tak staną budzik, aczkolwiek zdarzało się, ze na prostej do 140 dokulała. A na obrotek nigdy nie lukałem przy maxie. |
| Wysłana - 15 września 2010 o 17:14 |
na forum chłopaki robili testy w postaci GPS przed oczyma podczas jazdy oraz sprawdzali to w programie V-Power i tak wychodzi że dobra Jawa te 130 powinna osiągnąć. Więc wszystkie historie powyżej 140 to o kant dupy rozbić. Jak i również było sprawdzane Jawa kontra MZ . Na krótkich odcinkach MZ szybciej przyśpieszają bo mają krótsze biegi i inny wykres momentu, lepiej z dołu ciągną ale już na kawałku prostej jak Jawa wbije 3 bieg to tylko dym można wąchać a MZ już nie ma siły się bujać tak więc na dłuższych odcinkach MZ przegrywają ;) Nie żebym miał coś do MZ ale taka jest prawda. |
| Wysłana - 28 grudnia 2010 o 15:10 |
ale odkop :D kolega swoją przerobioną CZtą pociągnął 140 na 3, 4 się bał wrzucić z powodu kiepskich hamulców |
| Wysłana - 30 grudnia 2010 o 21:51 |
zalezy od stanu,u mnie tata kieds mial jak mnie nie byla na swiecie:) to ok 130 |
| Wysłana - 30 grudnia 2010 o 22:01 |
Junior jak cie nie było na świecie to skąd wiesz ile tata latał haha |
| Wysłana - 30 grudnia 2010 o 22:12 |
A tak bez żartu to piękne moje marzenia by być posiadaczem. Byłem. Dzis piękne wspomnienia Jawa TS 350. To było coś! Jawa TS 350! |