| Wysłana - 30 września 2011 o 21:47 |
Witam. Mam zamiar kupić motor cruisera lub klasyka. Jaki motor polecacie z danego rodzaju motocykli? Jeżeli ma ktoś jakiś z tych rodzaju motocykli to proszę o napisanie wad zalet, spalanie, wrażenia mechanika itp. Cena która mnie interesuje to mniej więcej do 35 tys nowy motocykl(planuję kupić nówkę albo mało używany) Pozdrawiam |
| Ra | |
| Wysłana - 1 października 2011 o 10:10 |
no cóż ja wierna Shadow-ce (750 c2) - spalanie 4litry na 100 km, dobry środek ciężkości, przy owej wadze, jestem w stanie sama go podnieść. Stabilna, czyli dobrze trzyma się drogi i wspaniale prowadzi.
Wad nie zauwayłam :)
Generalnie Shadow, to motocykl godny polecenia, jak również, wild star.
Nie polecam Virago. |
| Wysłana - 9 listopada 2011 o 13:51 |
Polecam Honde Shadow VT 1100 C2 ACE
Dosiadam takowej z 1996r i też widzę w niej same zalety:
spalanie 4,7l/100km od 2009r.tylko zmieniam olej,filtry,płyny i tankuję paliwo a i opony była potrzeba wymienić.
Dane techniczne
Suchej masy: 260 kg
Wysokość siedzenia: 730 mm
Przednie i tylne hamulce: Pojedyncze płyty
Typ silnika: V2
Moc: 36,5 kW-50 KM
Moment obrotowy:2500 RPM 88.30 Nm
Zawory na cylinder: 3
Skrzynia biegów: 5
Prędkość maksymalna: 160 km/h
Przeniesienie napędu: Wał kardana
Czy koła szprychowe, białe paski na bokach opony
i nabijana ćwiekami skóra przyczyniają sie do tego,
jak motocykl czuje sie na drodze?
Oczywiście, że tak. To właśnie te dodatki
czynią z modelu Shadow VT 1100 C2 ACE
kwintesencję ulicznego krążownika.
Spójrz na nabijane ćwiekami i przeszyte siedzenie
osłonę hłodnicy,malowanie błotników oraz przednie reflektory
o stylu rodem prosto ze złotej epoki.
Myślę że powinieneś wybrać taki motocykl który będzie się tobie podobał najbardziej
bo ty nim będziesz przecież jeździł:)
|
| Wysłana - 3 lutego 2012 o 21:05 |
a co myślicie o kawie 900 classic |
| Wysłana - 9 lutego 2012 o 10:39 |
Drag star 650 lub 1100 - mocą nie powala ale dość masywny
VN 800 (900 nie jeździłem) - całkiem przyzwoity - w miarę lekki (jak na criuser), przyzwoite osiągi wada: brak wskaźnika poziomu paliwa (więc podczas jazdy nigdy nie wiesz ile tak na prawdę zostało)
Ogólnie trzeba się przymierzyć i przejechać :)
co komu pasuje.
Jeśli to pierwsze moto - zwróć uwagę na masę- im niejsza tym lepiej.
I odzież, kask itd itp oczywiście już kupione lub kasa poza tymi 35 tys...
(kurtka 500-1000PLN, spodnie drugie tyle, buty 700PLN, rekawice 200, kask (sensowny) od 1000PLN...
ew. dodatki ze 200-300.... |
| Wysłana - 9 lutego 2012 o 21:05 |
a ja tam wole Nakeda moja Perła jest najleprzejsza hi hi |
| Wysłana - 10 lutego 2012 o 19:15 |
Moim zdaniem musisz sam zdecydować co chcesz,do jakiej pojemności,moc moto,typ moto.Usiąść na kumpla moto przymierzyć się odpowiednio dopasować sylwetkę -zrobić rundkę i określić się w jakiej grupie moto ci najlepiej pasuje-i oczywiście twoje doświadczenie weź pod uwagę.Ja latam na mean streak z podniesioną mocą przez PC III.I też mogę napisać że moto jest super ok.bezawaryjne spalanie 5.5/100 jedno pięrnięcie w siedzisko i mam dwie paczki na kole-ale czy dla Ciebie to istotne ?nie wiem.Podaj przybliżoną grupę moto-może coś się doradzi.Pozdro |