| Ra | |
| Wysłana - 22 lutego 2011 o 13:35 |
|
| Wysłana - 22 lutego 2011 o 16:22 |
a jak to postawić na tylne koło ?????????????? |
| Wysłana - 22 lutego 2011 o 17:12 |
Kacper280 napisał(a):
a jak to postawić na tylne koło ??????????????
xD sie chyba nie da xD
Zmieniono: 22 lut 2011, 17:19 |
| Miron | |
| Wysłana - 22 lutego 2011 o 17:16 |
Na koło ? to nawet nie wiadomo jak w winkle tym wchodzić , dwa kółka z przodu a z tyłu to niby co trzyma w powietrzu . Rańdzia jak wynajdzie to potem człowiek tylko stresu się nabawi :))) |
| Wysłana - 22 lutego 2011 o 17:20 |
jak odkurzacz xD |
| Miron | |
| Wysłana - 22 lutego 2011 o 17:28 |
spider napisał(a):
jak odkurzacz xD
No dokładnie , kupie se elektroluksa i na toi samo wyjdzie :))) |
| Wysłana - 22 lutego 2011 o 17:30 |
i tak za 20 lat wszyscy będziemy na komarkach jeździć...
|
| Miron | |
| Wysłana - 22 lutego 2011 o 17:33 |
Kubuś napisał(a):
i tak za 20 lat wszyscy będziemy na komarkach jeździć...
Ocipiałeś ? na jakich znów komarkach ? |
| Wysłana - 22 lutego 2011 o 17:41 |
2-suwowych 50 :P |
| Ra | |
| Wysłana - 25 lutego 2011 o 9:10 |
Kubuś napisał(a):
i tak za 20 lat wszyscy będziemy na komarkach jeździć...
Kuba wolałabym jednak chodzić piechotą ;)
Zmieniono: 25 lut 2011, 9:10 |
| Wysłana - 25 lutego 2011 o 16:09 |
lepiej kiepsko jeździć, niż dobrze chodzić :D |
| Bogda | |
| Wysłana - 5 kwietnia 2011 o 9:16 |
|
| Ra | |
| Wysłana - 13 kwietnia 2011 o 9:19 |
info motocykl
"Francuski designer Julien Rondino zaprojektował zupełnie nową koncepcję motocykla. Sprzęt zwie się A. 3. W. Motiv i zdaje się być mocno rewolucyjnym spojrzeniem na jednoślady.
Mimo, że ma dodatkowe, trzecie koło, bike nadal pozostawia jeden ślad. Ideą jaka przyświeca tej konstrukcji jest zachowanie poręczności i dynamiki motocykla i jednoczesne zwiększenie przyczepności, a co za tym idzie - bezpieczeństwa jazdy.
Każde z kół zawieszone jest na osobnym wahaczu. Przednie koło oparte jest na pchanym wahaczu i sterowane jest za pomocą zwrotniczego układu kierowniczego, tak jak w Bimotach Tesi lub Yamasze GTS. Środkowe koło zawieszono na jednoramiennym wahaczu i dodatkowo jest ono napędzającym maszynę. Z tyłu natomiast niespotykana dotąd w jednośladach konstrukcja ruchomej piasty pozwala na samoistne skręcanie tylnej osi i podążanie za torem poprzedzających kół. Gdyby nie to, A. 3. W. nie mógłby precyzyjnie latać po winklach. Podparcie tylnej piasty dodatkowym amortyzatorem pozwala na płynną pracę całego układu. Tak przynajmniej wygląda to w teorii, bo maszyna jak na razie znajduje się na dysku twardym w pracowni francuskiego projektanta. Dzięki konkretnym hamulcom na każdym z kół, większą o 30% przyczepność można wykorzystać nie tylko podczas pochyleń w zakręcie, lecz również do efektywniejszych opóźnień. Piec pochodzi z KTM-a Super Duke, więc odpowiednie przyspieszenia zdają się być również zapewnione. Silnik został odwrócony tyłem do przodu, co pozwoliło na skrócenie rozstawu między środkową i przednią osią. Małe odległości między poszczególnymi osiami mają wpływać dodatnio na zwrotność. "
|
| Ra | |
| Wysłana - 13 kwietnia 2011 o 9:25 |
"Marka Victory podczas New York Motorcycle Show pokazała bardzo ciekawy motocykl koncept.
Producent twierdzi, że Core nigdy nie trafi do seryjnej produkcji, jest tylko wyznacznikiem kierunku jakim w przyszłości będzie podążać marka.
Core bardzo mocno odbiega wyglądem od tego, co do tej pory można było zobaczyć w ofercie amerykańskiej firmy.
W ramie z kutego aluminium umieszczono wielkiego V-twina o pojemności 1731 cm3. Moc silnika to jednak zaledwie 97 KM, maksymalny moment obrotowy to 153 Nm.
Wyglądem nowy model firmy Victory Vision bardzo przypomina pokazanego koncepcyjnego BMW LoRider. Styliści odarli Core z wszelkich zbędnych, ich zdaniem, elementów. Minimalistyczny wygląd został podkreślony poprzez pozostawienie maszyny w kolorze aluminium. Tylko na baku umieszczono prosty wzór. Motocykl wyposażono w drewniane siodło."
źródło ścigacz pl.
Zmieniono: 13 kwi 2011, 9:30 |
| Wysłana - 13 kwietnia 2011 o 10:16 |
Ra a to trzecie koło umotura to jakieś śmichy chichy na polskich koleinach i dziurach i tak tylko dwa miały by kontakt z podłożem :))))))
No chyba że to miało by służyć do jazdy pod stromą górę są takie zawody :)) |
| Wysłana - 18 maja 2011 o 16:06 |
|
| Wysłana - 18 maja 2011 o 20:33 |
Tak na poważnie myśląc przy naszych polskich realiach zarobkowych i cenach starej UE to u nas motocyklami przyszłości będą tanie chinole za połowę ceny japończyka. Smutne ale może być prawdziwe.
A tak mniej realnie:)
A gdzie kiera?? Będziemy kierować za pomocą telepatii??:))
Zmieniono: 18 maj 2011, 20:36 |
| Wysłana - 18 maja 2011 o 23:14 |
kiera jest na środku pod bakiem :) |
| Wysłana - 15 stycznia 2012 o 20:33 |
Jak na maszynę przyszłości przystało, jednoślad jest wykonany z włókna szklanego. Jedynym elementem, który pozostał tradycyjny i niezmieniony, to spalinowy silnik. Twórca Snake Roadu jest wielkim miłośnikiem jednośladów.
Snake Road został zbudowany raczej dla zabawy. Jako maszyna konceptowa posiada pewne braki, na przykład nie można nią skręcić. Nadrabia jednak futurystycznym wyglądem, który działa na odbiorcę naprawdę mocno. Obecnie Snake Road może pełnić raczej rolę oryginalnej rzeźby w domu jakiegoś ekscentrycznego miliardera, niż naprawdę jeździć. Technologia wciąż idzie do przodu, więc może kiedyś Kosmiczny Motocykl wyjedzie na ulice.
|
| Wysłana - 15 stycznia 2012 o 21:22 |
Nie można skręcać??? Nadrabia wyglądem??? Dajcie spokój... Jednak wolę tradycyjne maszyny - nawet ciut starawe :) |