| Wysłana - 9 lutego 2010 o 8:01 |
Witam.Pytanko jak w temacie,tylko jak to zrobic fachowo,bo to że "na gaznikach i kolektorze"to ja wiem.Ale jak???(żeby nie zepsuc)Dojadę,jak ktoś umie i zapłacę oczywiście. | | Wysłana - 9 lutego 2010 o 20:00 |
nie znam tego modelu, ale zobacz dwie rzeczy, czy ma otwory w przepustnicach podcisnieniowych, na skrzydelkach, jesli tak to trzeba je zalutowac i napewno jest srednica wewnetrzna kruccy dolotowych, powinny miec taka srednice jak srednie gaznikow, wiem, ze tam montowali przewezenie | | Wysłana - 10 lutego 2010 o 11:25 |
W sumie to wolałbym żeby zrobił mi to ktoś,kto zna się na tym,a ja to tylko gazniki od Jawy rozbierałem:)a japońskich nie,nawet niewidziałem jak ktoś to robi a niechcę pchac łap tam gdzie mogę coś zepsuc.Dużo żeczy zrobię przy moto,ale elektryka i gazniki to jeszcze dla mnie czarna magia,ale dzięki za odpowiedz. | | Wysłana - 12 lutego 2010 o 14:51 |
pogadalem z kumplem, sa dwa sposoby blokowania rf 900 jedna to krucce - maja przewezenie, trzeba je wymienic na normalne bez zwezki, nie oplaca sie wycicnac zwezek, bo nie uzyskasz idealnie plaskich powierzchi. Druga, pod dekielkami gornymi gaznikow od membran podcisnieniowych sa metalowe pierscienie, ktore blokuja przepustnice podcisnieniowe, zeby sie nie otwieraly do konca. wystarczy je wyjac i masz osblokowany motocykl | | Wysłana - 12 lutego 2010 o 18:11 |
A w kwestji technicznej,to czy żeby zciągnąc te pierścienie to wystarczy otworzyc gazniki od góry,czy trzeba je rozbierac dokumętnie? | | Wysłana - 15 lutego 2010 o 13:58 |
wystarczy otworzyc od gory | | Wysłana - 16 lutego 2010 o 8:32 |
To już wiem co w sobotę ędę robił w garażu:)Dzięki wielkie za instrukcje i za zainteresowanie tematem.Pozdro. | | Wysłana - 16 lutego 2010 o 14:35 |
spoko, daj znac jak poszlo, mam nadzieje, ze beda pierscienie w gaznikach, a nie zwezone krocce. | | Wysłana - 21 lutego 2010 o 21:03 |
Kurde,lipa,w gaźnikach nic niebyło(swoją drogą zawsze to jakieś doświadczenie),muszą być kolektory zwężone,trudno, tak zostawie,za rok i tak zamieżam zmienić moto.Jeszcze raz wielkie dzięki. | | Lepodar | |
| Wysłana - 21 lutego 2010 o 21:10 |
:) jak pomyślę, to parę razy zdarzyło mi się rozdziewiczyć, ale nigdy nie była to RF900 :) | | Wysłana - 22 lutego 2010 o 19:33 |
Lepodar,jakbyś mi podrzócił na warsztat jakąś,to bym wiedział co zrobic i nie prosił bym o radę Michała,ale z tą moją Suką nie jest tak łatwo:) | | Lepodar | |
| Wysłana - 22 lutego 2010 o 20:43 |
Ha... no widzisz brachu z tymi, które mam na myśli to prosta sprawa, natomiast motocykle, to skomplikowany temat:) | | Wysłana - 23 lutego 2010 o 1:20 |
z sukami zawsze jest ciezko :-))), zawsze sie mozna spodziewac najgorszego.
A powaznie, kup 4 krucce i je wymien, mozesz to smialo zrobic sam, jest to bardzo proste, ale najpierw sie upewnij, czy te krucce sa naprawde zwezone. Szkoda, ze mieszkasz daleko ode mnie, tak, to bym zerknal i wiedzial. To co ci napisalem to byla wiedza mojego kolegi, ktory to robil, ale on wycinal blokade z kruccy i mu nawet niezle wyszlo, ale nie byl w stanie zrobic w nich idealnie gladkiej powierzchni. Sprawdz jeszcze skrzydelka przepustnic podcisnieniowych, czy nie ma w nich otworow(ale to moja sugestia) aha po wymianie kruccy lub wycieciu z nich blokad konieczna bedzie synchronizacja gaznikow
Zmieniono: 23. lut 2010, 1:21 |
|