Motocykle - motocykliści - zloty motocyklowe
Cytat na dziś: "Jestem stary niedołężny, ale motor mam potężny"

Motocykle » Suzuki » GSX-R »

Suzuki GSX-R 1000 » motocykl Quake

Zobacz parametry i opis tego modelu

Motocykle
    Motocykl dodano 10 maja 2010
  • Rocznik: 2005
  • Galeria (1)

Historia tego egzemplarza:

LataWłaścicielOpis dodany przez właściciela

-

Quake

Sprzęt kolejny z rodziny GSXR 1000 po K4 którą zgruzowałem.
Obecna Suzi przede wszystkim różni się prowadzeniem, to przepaść, składa się lekko, tylko nie przeszkadzać a winkiel pokonasz z pewnością. Hamulce zdecydowanie lepsze niż w K4 pompa radialna robi swoje. Bardzo mocny sprzęt i ostatni z takim momentem obrotowym kolejne modele to kastraci włącznie z K9 coś jak Farinelli jadą bardzo wysoko, nisko nie za bardzo. Chciałem zmienić na K9 bo to śliczny sprzęt tylko po co jeśli to jest mocniejsze hehe :-P

Tuning Hmm...
Coś tu i tam zmieniłem, do dziś nie rozumiem dlaczego w sprzętach w cenie auta klasy średniej nie poświęca się kilkudziesięciu euro na przewody stalowe. Wiec już są, Ładne czerwone z czerwonym końcówkami firma HEL.
Kolejnym problem jest amortyzator skrętu jak w pralce z Korei, nie daje on niczego więc też już jest. Hyper pro CSC górne mocowanie oczywiście też czerwony ze złotym mocowaniem na tych fotkach jeszcze go nie ma ale poprawię się i będzie.
Gadadło, Suzuki Yoshimura edycion to jest więc OK. Gada ładnie to drogi slip-on więc zostało zresztą dedykowany do tego sprzęta jest.
Aaaaaa jeszce zabaweczka której nie widać a czuć, naprawdę czuć.
Power Commander USBIII fajne ustrojstwo skonfigurowane mapami ze strony producenta, do tego ustrojstwa trzeba zmienić filterek by to oddychało godnie więc też coś jest K&N, by lżej sprzęcikowi było.
Pozostały mało drobiazgi, wymieniłem płyn w lagach na syntetyczny wysokotemperaturowy, simeringi też po co dwa razy robotę jak wywali.
w przewodach hamulcowych oczywiście też syntetyk jest wysokotemperaturowy.
Taak właśnie sobie uświadomiłem że wszystko mam tam syntetyczne bo olej też taki leję ... Dobrze że ja jestem ekologiczny- naturalny :-P
Silnik nie ruszałem
Recyrkulację won, szkoda filtra drogi był nie jest lekko z pieniążkami teraz.
Powar Commander jest zestrojony do tego wywalę exapa i pójdzie na Hamownie do kompleksowego zestrojenia.
Nadwozie Co ja tam pogrzebałem.
Carbon błotniki, przód, tył, szyba Puig raicing crash pady też Puig, Carbon look- klamki, lusterka,górna półka.
Przy zawieszeniu oczywiście czerwone pokrętła regulacji zawieszenia, przy czaszy też czerwone śrubki, i korek wlewu oleju też tuningowy czerewony oraz uwaga śruba główki ramy i też jaka ??
Czerwona oczywiście.

Dodaj komentarz:

Aby dodać komentarz musisz się zalogować

Logowanie

Email:
Hasło:
Nie pamiętam hasła
Załóż konto!

Znajdź w serwisie

Twoja wyszukiwarka

Główni partnerzy:

Kalendarz Imprez Motocyklowych

Facebook:

Polecamy:

AKM Apanonarwięcej...
Prywatność i cookies  -  Patronaty  -  Partnerzy  -  Toplista  -  Widgety  -  Facebook  -  Reklama  -  Kontakt
Motocyklowy portal informacyjno-społecznościowy omko.pl © 2009-2024
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu