Motocykle - motocykliści - zloty motocyklowe
Cytat na dziś: "Brawura zabija równie skutecznie jak rutyna"

Motocykle » Yamaha » XVS »

Yamaha XVS 650 Dragstar Custom » motocykl slego

Zobacz parametry i opis tego modelu

Motocykle
    Motocykl dodano 13 kwietnia 2010
  • Rocznik: 1999
  • Galeria (1)

Historia tego egzemplarza:

LataWłaścicielOpis dodany przez właściciela

2008 -

sly

Wymiary

Długość całkowita: 2295 mm
Szerokość całkowita: 880 mm
Wysokość całkowita: 1065 mm
Wysokość siedziska: 695 mm
Rozstaw osi: 1610 mm
Prześwit: 140 mm
Waga z olejem oraz paliwem: 227 kg
Promień zawracania: 3100 mm

Silnik

Typ: chłodzony powietrzem, 4-suw, SOHC
Układ cylindrów: 2-cylindrowy z układem V
Pojemność: 649 ccm
Średnica cylindra x Skok tłoka: 81 mm x 63 mm
Stopień Sprężania: 9 : 1
Ciśnienie w cylindrze: min 10bar, norm 11bar, max 12bar
Obroty biegu jałowego (luz): min 1150obr/min, max 1250obr/min
Rozruch: rozrusznik elektryczny
Układ smarowania: mokra miska olejowa

Zbiornik paliwa

Rodzaj paliwa: PB 95 (benzyna 95- oktanowa)
Całkowita pojemność zbiornika: 16 l
W tym rezerwa: 3 l

Gaźniki

Typ x ilość: BDS28 x 2
Producent: MIKUNI

Typ sprzęgła

Sprzęgło cierne wielotarczowiec mokre

Przekładnia

Napęd pierwotny: przekładnia zębata
Przełożenie napędu pierwotnego: 68/38 (1.780)
Napęd wtórny: wałek napędowy
Przełożenie napędu wtórnego: 19/18 x 32/11 (3.071)
Typ skrzyni biegów: 5- biegowa sekwencyjna
Sterowanie skrzynią biegów: nożna dźwignia zmiany biegów (lewa noga)

Biegi:
1 - 38/14 (2.714)
2 - 38/20 (1.900)
3 - 35/24 (1.458)
4 - 28/24 (1.167)
5 - 29/30 (0.967)

Rama

Konstrukcja ramy: kołyskowa
Kąt skrętu głowicy kierownicy: 35 stopni
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy: 153 mm

Ogumienie

Przód: 100/90 ZR19 (57S) dętkowe
Tył: 170/80 ZR15 (77S) dętkowe
Ciśnienie:
Do 90kg:
Przednie koło- 2 Bary
Tylne koło- 2,25 Bara
Powyżej 90kg polecam zawsze mieć takie (uniwersalne):
Przednie koło- 2,25 Bara
Tylne koło- 2,5 Bara

Koła

Przód:
typ- szprychowe
rozmiar- 19 x MT2.50
Tył: typ- szprychowe
rozmiar- 15M/C x MT3.50

Hamulce

Przód:
typ- pojedynczy hamulec tarczowy
włączanie- ręczna dźwignia hamulcowa (prawa ręka)
Tył:
typ- bęben hamulcowy
włączanie- nożna dźwignia hamulcowa (prawa noga)

Zawieszenie

Przód: widelec teleskopowy / sprężyna śrubowa z amortyzatorem olejowym / 140 mm
Tył: wahacz / sprężyna śrubowa z amortyzatorem olejowo-gazowym, regulacja obciążenia wstępnego / 86 mm

Instalacja elektryczna

System zapłonu: T.C.I (digital)
Wytwarzanie prądu: alternator 14V 20A
Akumulator: GT12B-4 10Ah 12V

Dodaj komentarz:

Aby dodać komentarz musisz się zalogować

Logowanie

Email:
Hasło:
Nie pamiętam hasła
Załóż konto!

Znajdź w serwisie

Twoja wyszukiwarka

Główni partnerzy:

Kalendarz Imprez Motocyklowych

Facebook:

Polecamy:

AKM Apanonarwięcej...
Prywatność i cookies  -  Patronaty  -  Partnerzy  -  Toplista  -  Widgety  -  Facebook  -  Reklama  -  Kontakt
Motocyklowy portal informacyjno-społecznościowy omko.pl © 2009-2024
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu